Cafeaua impotriva cancerului.
In urma unor studii s-a ajuns la concluzia ca o cana sau doua de cafea pe zi poate reduce riscul aparitiei cancerului de ficat. De asemenea poate reduce riscul aparitiei cancerului de fiere la fumatori. Nu abuzati de cafea pentru ca se anuleaza acest efect de la 3 sau 4 cani in sus. Inca nu am gasit un studiu care sa afirme 100% legatura dintre cofeina si reducerea acestui risc. Atentie la efecte secundare!
Oamenii de stiinta nemti afirma: cafeaua poate preveni cancerul de colon. Acestia au identificat un potential antioxidant in aceasta bautura populara. Testele s-au efectuat in mare parte asupra animalelor.
Deci, beti cafea, dar nu prea multa. O cana sau doua pe zi, dupa mancare. Cafeaua trebuie sa fie naturala si macinata. A nu se folosi chiar dupa macinare! Nu am gasit studii care sa fie relevante in privinta continutului de cofeina.
Informatiile de mai sus le-am gasit la o cautare pe google. Nu sunt medic de profesie si nu incurajez sau descurajez consumul de cafea. Daca doriti sa aflati mai multe, intrebati medicul sau farmacistul
Huper :: Jun.11.2007 :: News and stuff [...] :: No Comments »

